Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Come Along With Me :)

Hej.

W moje łapki wpadł ostatnio mój pierwszy lakier z h&m. Byłam święcie przekonana, że będzie słaby, zaraz odpryśnie albo będzie sechł w nieskończoność. Przede wszystkim skusiła mnie cena był przeceniony z 14.90zł na 5zł. Więc żal było nie skorzystać :) Wybór nie był za duży ale z pośród pomarańczy, żółci i zieleni dorwałam piękny morski niebieski kolorek.
W domu zaraz zabrałam się za malowanie i "ochów" i "achów" nie było końca. Schnie błyskawicznie, jedna warstwa kryje bardzo dobrze (ale ja i tak zawsze daje dwie;) ). Pędzelek mino, że cieniutki jest bardzo precyzyjny i fajni się nim maluje. Jedyny minus to to, że KONIECZNIE trzeba używać bazy bo okropnie barwi płytkę i paznokieć w koło.. ;/ Mam nadzieję, że jeszcze będą jakieś fajne kolory następnym razem jak będę w H&M bo najbliższy mam 50km ode mnie ;p













Pozdrawiam A. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz