Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2015

LUXURY RICH COLOR LIPGLOSS

Na spotkaniu blogerek, które odbyło się parę tygodni temu, dostałyśmy do przetestowania kilka produktów marki Golden Rose. Marka ta jest mi dość dobrze znana, ale nowością, dla mnie były znajdujące się tam błyszczyki Luxury Rich Color Lipgloss.



Opis producenta:

Nowa seria ekskluzywnych błyszczyków Luxury Rich Color Lipgloss zapewnia wysoki połysk oraz pełne pokrycie ust kolorem przez wiele godzin. Intensywny kolor błyszczyka w połączeniu z formułą wygładzającą, nadającą połysk oraz nawilżającą zapewni uczucie komfortu i luksusu na ustach. Dwustronny, elastyczny aplikator umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację, pokrywając usta głębokim, nasyconym kolorem, dodatkowo nie sklejając ich.
Luxury Rich Color Lipgloss to błyszczyk dla kobiet które marzą o atrakcyjnych i ponętnych ustach.
Twoje usta zasługują na odrobinę luksusu...


Błyszczyk ma rewelacyjne jak dla mnie krycie i bardzo wygodny aplikator. Jest dość klejący, co poniektórym będzie pewnie przeszkadzać. Nie utrzymuje się bardzo długo ale dla mnie to jest ok, bo lubię często poprawiać usta ;)  Dużym plusem jest także piękny balonowy zapach.



Jestem pozytywnie zaskoczona kolorem, sama nigdy nie zdecydowałabym się na taki kolor, ale bardzo przypadł mi do gustu.
I choć cena dość wysoko 19,90 to polecam :)
Posiadam kolor 2.

Pozdrawiam A.

13 komentarzy:

  1. bardzo łany kolor, sądzę że do twarzy Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam do niego przekonana ale bardzo się polubiliśmy ;) wrzucę jutro fotkę na fb to ocenicie 😃

      Usuń
  2. boski kolor :) taki soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy zobaczyłam ten kolor na spotkaniu, zanuciłam w myślach "I'm a Barbie girl, in the Barbie world" haha ale na ustach wygląda zacnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Ty to jesteś 😃 wygląda lalkowo i cukierkowo ale chyba nie wyglądam w nim jak Barbi ;) CHYBA 😁

      Usuń
    2. Brunetka/szatynka nie ma się co o to martwić :D

      Usuń
  4. Kolor robi wrażenie! :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są jedne z moich ulubionych błyszczyków:) Mam je w odcieniu 10 i 16:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedys będę w Olsztynie to musze zerknąć na.inne kolorki ;)

      Usuń
    2. Ten Twój też muszę zdobyć:)

      Usuń
  6. Ja mam kolor 04, bardzo podobny róż, ale nie jest tak intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor. Jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko się zjada niestety ;/ Jest dość klejący także na wietrzną pogodę i rozpuszczone włosy się nie nadaje :)

      Usuń