Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2013

Wielkie rozczarowanie ...

Hej. 

Z tym podkładem wiązałam ogromne oczekiwania ..




Niestety zawiodłam się ;/ Więcej o nim TU.
Skłamałabym mówiąc, że nie kryje ALE..





Totalnie nie trzyma się twarzy, wyciera się przy każdym dotknięciu twarzy nawet najbardziej ostrożnym. Tworzy ma twarzy wstrętną maskę co strasznie mi przeszkadza. Próbowałam różnie go nakładać, używałam różnych pudrów żeby tą lepkość zmatowić ale nic kompletnie NIC nie radzi sobie z tymi minusami.

Jedynym plusem to mocne krycie, ale cała seria minusów dyskwalifikuje ten podkład z mojej kosmetyczki. A szkoda bo kosztował fortunę a nie jest tego warty.. Najprawdopodobniej trafi do śmieci

A Wy jakie macie opinię na temat tego podkładu?
Ja na pewno nie kupię i nie użyję go NIGDY więcej !!!

1 komentarz:

  1. Szkoda, sądziłam, że Vichy ma jednak dobre podkłady a tu taki zonk ;/

    OdpowiedzUsuń