Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Słone loki

Hej.

Szukałam w internecie sposobu na delikatne fale na moich prostych jak druty włosach. Znalazłam sposób ze słoną wodą który wydał mi się wręcz śmieszny :) Ale długo nie zastanawiał się i stwierdziłam, raz kozie śmierć !!
Sposób ten nie jest zbyt dobry dla włosów. Sól wysusza je to każdy wie. Moje włosy są grube i zdrowe dlatego nie bałam się potraktować ich solą :)

Po kolei:
- umyłam włosy szamponem i nałożyłam odżywkę
- po osuszeniu  włosów ręcznikiem polałam je wodą z solą, ok 0,5 l wody i trzy łyżki soli
- wycisnęłam włosy rękoma i nałożyłam piankę wgniatając ją
- zostawiłam włosy do wyschnięcia co jakiś czas je ugniatając

Oto kilka zdjęć z moimi słonymi lokami :)








Oczywiście nie jest to sposób dobry dla włosów ale raz od święta czemu nie :)

Jak wam się podoba ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz